3.28.2016

Har vanskelig for å bestemme meg


Før påske startet jeg på denne jakken/kofta her. Jeg vet enda ikke hvilket mønster jeg skal ha på rundfellingen for det er det jeg regner med at det blir. Noen tanker har kvernet rundt, men jeg grubler fremdeles. Det skulle egentlig være et restegarnprosjekt, men det ser ikke ut til at det blir det. Har enda noen omganger å strikke før armene og bolen skal settes på samme pinne.






Endelig skjer det noe utendørs også. Da vi reiste på påskeferie lå det mye snø i bed og på plenen. Da vi kom hjem etter en liten uke var nesten all snøen borte, heldigvis.
Nå kan en begynne å se etter våren for alvor. Måtte det bare vare. Det er enda fare for både nattefrost og snø.






1 kommentar:

  1. Venter på vår og sol, men her høljer regnet ned. Snøen er heldigvis nesten borte. Blir spennende å se hvilket mønster du velger til genseren.

    SvarSlett