3.18.2016

Hvor vanskelig skal det være?

Å ta bilder av et sjal er ikke alltid like lett, men det lot seg gjøre til slutt. Flower basket har jeg strikket en gang før. Denne gang ble det strikket i superwash siden jeg ikke vet om den som skal få sjalet er vant med å håndtere ull. Bedre å være føre var enn at sjal kommer krympet og ødelagt ut av vaskemaskinen.



Fargegjenngivelse er heller ikke lett. Det nederste bildet har noenlunde rett farge. Disse første er alt for lyse.











Været er ikke så mye å skryte av for
tiden.Et gløtt av blå himmel kan skimtes, men det er for det meste grått, regn og skodde. Eneste trøsten er at det ikke snør. Satser på en påske i lave sko.




4 kommentarer:

  1. Nydelig sjal ! Hilsen utflyttet Sunnmøring.
    ps jeg legger bloggen din til i listen min! God Påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) gjør det samme jeg. God påske til deg og:)

      Slett
  2. Nydelig sjal du har strikket. Ikke alltid så lett dette med å få fine bilder. Flott blogg du har. Legger deg til i blogglisten min. Vil gjerne følge med deg videre :-) Ha en flott påske.

    SvarSlett
  3. Det var virkelig et nydelig sjal. reine kunstverket. Håper du har en super påske.
    klemz

    SvarSlett